Hoppa till sidans innehåll

Fakturering av ridavgiften


Fakturering av ridavgiften sker fyra gånger per år. Vårterninens första faktura skickas ut i december, året innan, och vårterminens andra faktura skickas ut under mars månad. Höstterminens fakturor skickas ut i juli respektive oktober. 

Med årets första faktura fakturas också medlemsavgiften. Alla som rider i vår lektionsverksamhet måste vara medlemmar för att försäkringar ska gälla vid ev. olycksfall.

Vi vill att terminens första faktura, delfaktura 1, alltid betalas till fullo då eventuella justeringar, ändringar eller avdrag görs, efter avstämning med ansvarig på ridskolan, på terminens andra faktura, delfaktura 2. Undantaget är om ridskoleplatsen sägs upp, då regleras fakturan omgående utifrån regler för uppsägning.

Nya elever faktureras löpande så även deltagande på ridskolans övriga aktiviteter samt vid utökande av ridning.

Fakturorna skickas med mejl till målsmans mejladress - se till att lämna aktuell mejladress till ridskolan!  Till de utan mejladress skickas pappersfaktura via post med en faktureringsavgift på 50 kr/faktura.

Vid försenad betalning skickas en påminnelse inklusive påminnelseavgift på 45 kr. Föregående termins ridavgift ska vara betald till fullo innan ny termin påbörjas.

Prislista samt regler för uppsägning av plats hittar du HÄR

Har du frågor angående fakturan eller vill lämna aktuell mejladress kontaktar du vår kassör via mejl: This is a mailto link

Uppdaterad: 01 JAN 2021 15:03 Skribent: Christel Abrahamsson
E-post: Adressen Gömd

Kontakta oss

Telenr:

0474-306 26
Våra telefontider

E-post:

This is a mailto link 

This is a mailto link

This is a mailto link

Återbud och igenridning

Betala via Swish: 123 030 56 15

Hitta hit

 

facebooklogga

 

 

  


 Sponsorhuset

 


 Sponsorer

 

  

 

 

Postadress:
Braås Ponny o RK - Ridsport
Drevs Rödje
36391 Braås

Kontakt:
Tel: 047430626
E-post: ridskolan.bpk@gmail....

Se all info